Ma aflu de doua ore in fata calculatorului de la un Internet Cafe. Peste doua zile va fi Sf. Mihai (ziua de nume a fiului meu, aflat undeva, departe de mine, in Occident). De doua ore tot aleg diferite lucruri deosebite pentru el (din ceea ce am publicat si are cate o trimitere la el, din cantecele care mie mi-au placut in timp si care as vrea sa le descopere si el…in primul rand Beatles).
         Imi tot fac iluzii ca, dupa ce voi termina mesajele pentru Mihai, voi avea timp sa ma apuc de lucru, sa scriu despre INDAGRA 2016, unde am fost si am inregistrat impresii si interviuri, cu participanti din tara si de peste hotare…
Se face seara, nu mai am timp acum, nu ma simt in stare sa ma apuc de facut acel reportaj.
         Voi scrie despre INDAGRA maine, peste o zi, desigur…
          Dar acum, cand se lasa seara, in inima mea ma gandesc cu drag la zilele fericite cand il puteam sarbatori pe Mihai ca o familie…
          Cu anticipatie, LA MULTI ANI, Mihai, de ziua numelui!
          Voi scrie despre INDAGRA, desigur, maine…Dar azi imi este imposibil…

                                                      
                                                             Ioan Iacob