Viața unui jurnalist, chiar în mijlocul unui Târg Național al Mierii, nu este întotdeauna…dulce!
        Am rămas la un moment dat fără baterii la reportofon, aveam baterii de rezervă la mine, dar fiindcă le-am schimbat pe bandă a rămas un spațiu de câteva secunde gol…iar când am transcris totul am crezut că înregistrările s-au oprit la acea pauză.  Voi continua azi să public ceea ce ar putea fi  partea a doua a reportajului (fiindcă nu vreau să fac nedreptate unor apicultori care au avut amabilitatea să îmi împărtășească opiniile lor).
      Era soare, era cald, era vară deși era septembrie… Și azi este cald, este septembrie, aștept deja întâlnirea cu următoarea ediție a Târgului Național al Mierii. Până atunci va fi toamnă cu ploi, va fi iarnă cu frig și ninsori  și ce bine va fi, la căldura unei cești de ceai, să te gândești la soarele strâns într-un recipient cu miere!
     SORIN BELU, Albina Carpatină, Jilava, Ilfov  “Suntem din 1991 pe piață, încercăm să aducem o gamă cât mai variată de produse de calitate. După cum știți, produsele din miere au un efect benefic pentru imunitate sau ca adjuvant în convalescență.  Avem polen crud, extras direct din stupi, avem lăptișor de matcă, foarte bun și în tratamente cosmetice, avem biscuiți pe bază de miere, fără zahăr, avem delicatese în amestec cu faguri din stup. Cititorii să consume aceste produse pe bază de miere, sunt benefice de două mii de ani.
A.      VINCZE, producător, județul Sălaj  “Avem o tradiție de familie, încercăm să aducem pe piață miere naturală, curată, să obișnuim clienții să consume miere naturală. Mă bucur pentru întâlnirea cu dumneavoastră și cu cititorii dumneavoastră. Tot ce este bun este din natură, tot ce este bun este de la Dumnezeu și mă bucur să spun acest lucru; cât va fi viața albinelor, o să avem și noi, dacă alegem partea cea bună a vieții.
                                                                 Reportaj de Ioan Iacob