Am inregistrat pe reportofon cateva impresii dupa concertul aniversar Constantin Arvinte – 90 , dar cum nu am avut posibilitatea sa le transmit pana acum cititorilor, le voi considera un P.S. la manifestarile de la Ateneul Roman.
      Soprana  Rodica Anghelescu :  Intotdeauna este o emotie, este o binecuvantare faptul ca l-am cunoscut pe maestrul Constantin Arvinte, pentru ca a avut incredere in mine si mi-a incredintat mai multe partituri din vastul sau repertoriu. Eu l-am cunoscut pe maestrul Constantin Arvinte cand am concurat la Festivalul MARIA TANASE si recunosc ca mi-era tare frica atunci cand am aflat ca este in comisie, cand stiai ca este maestrul Constantin Arvinte inghetai de frica. Binainteles ca am cucerit premiul atunci, am pe diplome semnatura maestrului. Ii multumesc inca o data ca are incredere si ca mi-a dat girul  domniei sale. Avem si disc impreuna, am cantat si la Sala Palatului. Sub bagheta domniei sale suna Orchestra Nationala de Folclor ca o orchestra simfonica.    Lucrarile care mi le-a incredintat vor fi piese de referinta in repertoriul meu.            
     Trebuie sa spunem ca acest concert aniversar s-a infaptuit la idea mea.
   
     Scriitorul si compozitorul Marin Voican Ghioroiu : Am participat cu inima si sufletul la acest concert aniversar, organizat impreuna cu soprana Rodica Anghelescu. Fiindca  maestrul Constantin Arvinte , marele nostru compozitor, dirijor si realizator de cele mai frumoase compozitii din domeniul popular este un bun prieten, un colaborator si, in acelasi timp, un om de inalta omenie.          Pot sa-l numesc Patriarhul Muzicii Romanesti.   In oricare tinut al tarii noastre ne ducem , Constantin Arvinte este in sufletul romanilor.  Ii spun LA MULTI ANI !
 
Aurelian Popa Stavri, Radio Romania :  Concertul aniversar Constantin Arvinte este un omagiu adus unui contemporan de geniu al Romaniei, o personalitate a muzicii contemporane cu reverberatii atat in Europa cat si in intreaga lume. Maestrul Constantin Arvinte este editat in strainatate, iar lucrarile domniei sale sunt exact ceea ce trebuia culturii muzicale romanesti sa apropie distanta care ne departa de cultura muzicala apuseana in ceea ce priveste multe genuri si multe genuri muzicale clasice, incepand din perioada preclasica pana in perioada romantica si contemporana. Maestrul face dovada faptului ca melosul romanesc nu este contrar, nu este opus …se poate valorifica foarte bine in contextul genurilor si stilurilor muzicale pe care le-a trait si s-au succedat in Europa.  Europa care, pana mai ieri, era centrul culturii mondiale. Maestrul Constantin Arvinte a demonstrat ca el capteaza si captiveaza ascultatorii, dar intereseaza atat solistii de muzica vocala , cat si solistii  instrumentali profesionisti.  Ceea ce am auzit sunt lucruri rare, rarisime, care merita sa fie aduse pe scena Ateneului Roman.
Ioan Iacob