A trecut și 15 iunie, cu tensiunea grozavă că urmează să-i batem pe elvețieni… Un comentator îl întreba recent pe Gică Hagi dacă în urma meciului cu Elveția ne-am simți inferiori elvețienilor. Hagi răspundea cu ironie…poate voi, acolo, in studio…dar eu nu mă simt inferior elvețienilor! Naționala României, când am jucat eu, nu s-a simțit niciodată inferioară elvețienilor. A, dacă nu construiești o mentalitate de învingător la nivelul echipei, atunci e greu! Stai acasa!
   După ce 15 iunie a trecut și …apele s-au mai calmat…nu a mai rămas nimic din zgura zilei fotbalistice. In schimb, din cauza EURO 2016, a trecut aproape neobservată ZIUA COMEMORĂRII morții lui EMINESCU !  Un comentator relata că miile de români care au participat la meciul dintre România și Elveția nu ar fi trebuit dezamagiți. Mă gândeam că, la fotbal, naționala României i-a mai dezamăgit uneori pe români…În schimb Eminescu nu i-a dezamagit pe români niciodată! Și nu numai de 15 iunie.
Ioan Iacob