Stimată Presă – Stimată Românie – Stimaţi cititori
 
       Doresc să vă explic anumite aspecte, dacă veţi citi articolul Taramul Serpasilor 18 veţi înţelege că am avut parte de un eveniment neplăcut la întoarcerea mea din Nepal. Datorită faptului că directorul (indian de origine )  unei agenţii de turism din Kathmandu nu mi-a extins viza pe durata şederii mele în Nepal,  am fost trimis de către autorităţile Nepaleze spre cel mai apropiat consulat – Ambasada României din New Delhi. Am fost trimis cu un ofiter de legătură (Indian)  din Kathmandu spre punctul de graniţa cu India – Birgunj. La punctul de graniţă (oraşul Birgunj)  am prezentat paşaportul primind viza pentru India. Fiind nemâncat de vreo 5 zile eram într-o stare aproape de leşin. Din Birgunj am fost urcat de către ofiterul de legătură într-un autobuz care avea ca destinaţie oraşul Patna din India. Ofiţerul m-a abandonat în Birgunj ajungând singur  (într-o stare de leşin)  pe timp de noapte în oraşul Patna. Am fost lăsat leşinat  pe un trotuar cu toate bagajele mele, a doua zi m-au găsit gărzile locale din oraşul Patna şi m-au adus la un restaurant din vecinătatea unui centru de poliţie. Cei doi ofiţeri mi-au adus două sandwhich-uri, în care se aflau plante halucinogene – eu neştiind acest lucru.
     M-au dus din restaurant la un centru de Poliţie din oraşul Patna, acolo mă aştepta un ofiţer de Poliţie având nişte certificate cu poza mea având altă identitate în acele certificate ca fiind – Krishna Pokharel. La acel centru de Poliţie aveam toate bagajele inclusiv rucsacul photo profesional cu aparatura photo video. După ce a fost contactată Ambasada României de la New Delhi s-a stabilit să fiu trimis cu trenul la New Delhi. Ajungând la New Delhi am fost trimis la arest, după care am fost internat la spital datorită stării de sănătate extrem de deteriorată fiind nemâncat de 7 zile. Bagajul meu photo – video nu a mai ajuns din Patna la New Delhi.
    Ambasada României din New Delhi a contactat Ministerul de Externe explicându-le situaţia în care eram, Ministerul de Externe a sunat acasă înştiinţând familia  despre situaţia în care eram. La întrebarea mamei : “Nu-l puteţi întoarce pe fiul meu în ţară, că în momentul ăsta nu dispunem de suma necesară pentru a plăti transportul de întoarcere “ , Ministerul de Externe răspunde : “Cum aţi avut bani să-l trimiteţi aşa să-l şi-l întoarceţi “ – acesta este un răspuns la nivel de Minister ? Mi s-a refuzat dreptul de a mă întoarce în ţară .
     Adică eu m-am dus în Nepal pentru a face un documentar despre Muntele Everest aducând şi un mesaj de Pace României. Acum vă invit să vedeţi mesajul de Pace adus României de la călugărul Rimpoche de la mănăstirea Thyangboche https://www.youtube.com/watch?v=Q1W_tF8ZcN8   
   Acum stau şi eu şi vă intreb cum poţi sa spui că nu poţi sa-ţi aduci în tară un Român, mai ales că la vârsta de 21 ani eram un copil şi în acelaşi timp elev la Şcoala Postliceală Fundeni. Ştiţi Stimată Românie şi Presă câţi pacienţi bolnavi am ajutat când îmi efectuam stagiul de practică, câţi pacienţi am dus pe cărucior pentru a face investigaţiile paraclinice, câte drumuri făceam la laboratoare pentru a duce sângele la analize + plus că mergeam să iau rezultatele analizelor.
     Dacă eu greşeam statului Român cam câţi ani de arest luam ? Cu cine am crescut eu ? Nu am crescut cu trupele ASIA, 3 Sud Est, Ackent, Impact, Activ, Blondy, Proconsul, Animal X, Monik si Papa Junior, N&D, Body & Soul, Selena, Nico, Cabron, Candy, Directia 5, Andre, TNT, Genius, O Zone,  Dj Project, Nicola, Simplu, Andra, Tiger One, Demmo, Giulia, Fly Project, Vunk, Voltaj, Pepe, Parazitii, Bug Mafia, HI-Q, Corina, Ooops, Valahia, Pops, Puya, Cristiana Raduta, K-pital şi mulţi alţii.
    Din 2002 eu merg la mănăstirile din Moldova pentru ca Dumnezeu să-mi ajute şi Ministerul de Externe mă lăsa să mor în India. Ei jură pe Biblie să apere interesele cetăţenilor Români,  acum înţeleg că pentru Ministerul Afacerilor Externe juratul pe  Biblie  este o joacă .
    Ministerul de Externe mă lăsa să mor în India ca să mă înmormânteze bunicii mei – Doamne Maica Domnului. https://www.youtube.com/watch?v=bJzW_4UdqFw
    Aşa cum am mai spus în urma sesizării mele pentru bagajul photo video rămas la centrul poliţiei din  Patna Ministerul de Externe nici nu a dat atentie sesizării mele.
 
    

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dacă veţi citii articolele Din spusele lui Cristian 1 , 2 şi 3 veţi vedea că îmi cunosc valorile autentice ale României, am auzit şi eu de Maria Lătăreţu, Maria Tănase, Liviu Vasilică, Ion Dolănescu,  Irina Loghin, Viorica Sandu, Grigore Leşe, Gheorghe Zamfir, Tudor Gheorghe, Gheorghe Dinica, Ion Albesteanu, Maria Ciobanu, Ionel Viocilă – membru al formatiei Zavaidoc, Taraful Haiducilor, Fărămiţă Lambru, Dona Siminică, Romica Puceanu, Ionel Tudorache, Floarea Calotă, Elisabeta Turcu, Dan Spataru, Corina Chiriac, Benone Sinulescu, Gil Dobrica si mulţi alţii.

       Mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a oferit Harul Său de a-i iubii pe oameni, de a fi blând, de a fi bun. Vedeţi dumneavoastră Dumnezeu mi-a dat în gând să aduc un mesaj de Pace României. Spune intr-una din Fericiri  “ Fericiţi făcătorii de pace, că aceia fiii Lui Dumnezeu se vor chema”. Vă rog să citiţi şi articolele  Din spusele lui Cristian 12 şi 13 .
     Pentru faptul că mi s-a  refuzat dreptul de repatriere, pentru faptul că am fost filat de anumite maşini, pentru faptul că am găsit in buzunarele unei geci sisteme de urmărire sau localizare, acestea fiind proceduri de hărţuire.  îmi doresc să mi-l aducă pe Domnul Bill Gates sau Regina Angliei.  Regina  Angliei va înţelege că l-am iubit foarte mult pe Sir Edmund Percival Hillary, şi va face dânsa lumină în viaţa mea.         
      Eu îl stimez mult  pe Domnul Bill Gates, abia aştept să-l strâng în braţe ca pe un tată, eu nu am văzut la dânsul un om bogat, eu am văzut un părinte care are trăiri şi sentimente. 
       Aşa cum am promis lui Dumnezeu voi mai dona unor  biserici pentru a fi pictate şi zugrăvite – aşa cum eu gândesc aşa să-mi ajute Bunul Dumnezeu !
      Vă mărturisesc că nu pot descrie în cuvinte cât de deprimat mă trezesc dimineata, atunci când citesc acatistul la biserică Dumnezeu îmi dă o stare de entuziasm.
     Mă gândesc că o doamnă va explica într-un mod fin Domnului Bill Gates că am suferit mult în viaţă, că dânsul poate să facă lumină în viaţa mea.
      Dacă Sir Edmund Percival Hillary a decedat şi eu n-am avut ocazia să îl cunosc personal cu atât mai mult va trebui să-mi împlinesc toate visele mele .
      O companie care îmi inspiră profesionalism este Boeing, mă gândesc că domnu preşedinte al companiei Boeing va înţelege nişte lucruri, consider că suma care eu o cer pentru o expediţie cinematografică pe Everest este infimă, vă invit să priviţi la această imagine cu Boeing 747 – 8   şi veţi înţelege ceea ce înseamnă Boeing.
             Eu îmi doresc să-mi realizez toate proiectele mele, un proiect fiind acela de a tipări o carte foto album despre Munţii Bistriţei, timp de 13 ani în fiecare vară am studiat aceşti munţi urcându-i realizând fotografii pe diapozitiv.  Pentru a  promova această regiune a Munţilor Bistriţei îmi doresc să fac şi un film documentar despre aceşti munţi, acesta fiind prezentat pe canalele de televiziune de profil din întreaga lume.
      Îmi doresc să fac o carte şi despre Regiunea Everest-ului prezentând cele mai spectaculoase locuri din umbra Everest-ului urmând şi un film documentar cinematografic de înaltă rezoluţie  despre Regiunea Everest-ului, urmând în final o expediţie cinematografică pe Muntele Everest.
     Stimată presă Everest-ul este un munte înalt, acum înţelegeţi că viziunile mele sunt la un anumit nivel, mulţumesc lui Dumnezeu că m-am născut intr-o epocă modernă având o viziune occidentală asupra lucrurilor.
      Cu respect – Cristian Marius Bălăceanu