Sâmbătă, 21 noiembrie în cadrul târgului internațional de carte Gaudeamus, am avut deosebita plăcere de a participa la o lansare de carte care mi-a mers direct la suflet. “33”, de Loreta Popa, jurnalista, precum o știu mulți, care pune suflet in ceea ce face…și slavă cerului îi iese de minune.
_DSC3999Prieteni dragi, oameni frumoși au ținut să aibă un autograf , o amintire alături de o mare doamnă a culturii românești și au venit să o privească în ochi 5 minunte și să afle mai multe despre omul, Loreta Popa. O persoană specială, sensibilă și cu un mare atuu iubirea pentru ceea ce e frumos , iubirea pentru scris.
În cartea intitulată generic ,“33”, lansată la editura Tracus Arte descoperim această parte a Loretei.
“Am dobânditîncredereacelorpe care m-am bucuratsă-i aşezînaceastă carte, pe care nu întâmplător am numit-o 33, precumConstantin Codrescu, MirceaAlbulescu, Florin Piersic, DragaOlteanuMatei, MitzuraArghezi, Maia Morgenstern, George Mihăiţă, Vladimir Găitan, MirceaDiaconu, Aimee Iacobescu, Ileana Vulpescu, Mariana Mihuţ, Victor Rebengiuc, Dorel Vişan, Carmen Stănescuşi Damian Crâşmaru, Virgil Ogăşanu, ValentinUritescu, MihaiMălaimare, CatrinelDumitrescu, Ileana StanaIonescu, RodicaPopescuBitănescu, MiticăPopescu, Radu Gheorghe, Dan Puric, ŞtefanSileanu, Ion Dichiseanu, darşi Rona Hartner, Ivan Patzaichin, GrigoreLeşe, Angela BuciuşiistoriculNeaguDjuvara.
33 de personalităţi au avutîncredereîn mine într-atâtcâtsă-mi împărtăşeascămomentefrumoase ale vieţiilor, care au răspunsîntrebărilormeledesprecredinţă, iubire, prietenie, copilărieşi nu numai, faptpentru care le suntprofundrecunoscătoare. Suntinterviurialtfel, care iescumva din tipareleobişnuite, suntcalde, încărcateîn mod neaşteptat de emoţieşicăldură.”,LoretaPopa.

Mihaela Cazan