#TEENSPIRIT, un spectacol caleidoscop al adolescenţei, alcătuit din poveşti de viaţă care nu cunosc limite. Un amestec între ficţiune şi povestea personală a creatorilor lui. Un spectacol care nu se fereşte de lucruri dureroase sau izbitoare, ci care le arde pentru a regăsi adevăruri.

teenspirit#TEENPIRIT – spectacol recomandat tinerilor peste 16 ani, care va avea premiera miercuri, 18 noiembrie, la Teatrul Excelsior din Bucureşti, de la ora 18.00. “Punctul de plecare a fost “Romanul adolescentului miop” de Mircea Eliade, dar după ce l-am citit mi-am dat seama că am fi obligaţi să modificam foarte mult, să adaptăm şi să actualizăm. Am început această muncă de actualizare, dar în acelaşi timp, sau între timp, am demarat şi castingul pentru proiect.Teatrul Excelsior a demarat acest proiect, aceasta însemnând că şi-a dorit foarte mult un spectacol despre adolescenţă”, descrie regizorul Peter Kerek.

Un spectacol colectiv de:

Răzvan Krem ALEXE, Irina ANTONIE, Vlad BĂLAN, Adela BENGESCU, Vlad BÎRZANU,   Raluca   BOTEZ,   Nicholas CAŢIANIS, Sonia DIVILE, Laurenţiu DRĂGAN, Ştefania DUMITRU, MariaTeodoraFILIP, Sebastian GHIŢĂ, Mihaela   KAVDANSKA, Peter   KEREK,   Maria   MITU, Ciprian NEMEŞIU, Teodora Daiana PĂCURAR, Dana ROGOZ, Alina   ROTARU,   Aurelian STOLERIU, Ovidiu UŞVAT, Iuliana VÎLSAN, Dilmana YORDANOVA

Mihaela Cazan