livetextvideo_insulele_feroe__romania_01__budescu_a_deschis_scorulS-a scris deja prea mult inainte de … Se scrie deja prea mult dupa…
              Sa fie Budescu „noul Hagi” al nationalei noastre de fotbal? Nu se poate uita felul in care a raspuns la intrebarea adresata de un reporter TV : „Ati vrut sa o dati in poarta?”  „Eu am trimis-o spre poarta! Ca a si intrat acolo…”
              Ne-am facut prea multe probleme cu finalizarea…In sensul ca presa a comentat prea mult ca NU AVEM ATACANTI ! Atacanti avem…Dar faptul ca – vorba antrenorului Iordanescu – „mingea nu a vrut sa intre in poarta…”
             In fine, victoria care trebuia sarbatorita in Piata Universitatii la Bucuresti (dupa meciul cu Finlanda), a fost sarbatorita „fara Piata Universitatii” la Tórshavn.
              Sa speram ca pana la meciurile din Franta echipa Romaniei va fi „restructurata”, regandita, antrenata in mod special etc. etc. etc. Daca ar fi sa fim foarte optimisti, poate ca Budescu va fi „noul Hagi” al nationalei de fotbal… Singura problema ar fi „diferenta specifica” dintre Budescu si Hagi; daca lui Hagi i s-ar fi adresat aceeasi intrebare, dupa al doilea gol din Insulele Feroe, el ar fi raspuns fericit, razand si facandu-ne si pe noi fericiti ca totul NU A FOST DOAR O INTAMPLARE : „Da, AM VRUT sa o dau CA SA INTRE IN POARTA !”  Ceea ce nu diminueaza cu nimic frumusetea golului „intamplator”al lui Budescu ! Ba dimpotriva…Abia acum am avea motive sa visam frumos la…”un nou Hagi”!
                                                                                           Ioan Iacob