ARAD. Jurnalul meu virtual 1Scurtmetrajul documentar „ARAD. Jurnalul meu virtual”, în regia lui Carmen Lidia Vidu, a debutat cu un premiu la festivalurile internaţionale: filmul a fost distins cu Premiul Special al Juriului la Indian Cine Film Festival 2015. 
 
„Primul festival şi primul premiu internaţional pentru scurtmetrajul dedicat parinţilor mei şi oraşului Arad”, spune regizoarea Carmen Lidia Vidu.

Scurtmetrajul documentar „ARAD. Jurnalul meu virtual” prezintă povestea unei zile din viaţa oraşului, văzut prin ochii regizoarei care a copilarit în Arad, şi face parte din seria de evenimente ce promovează candidatura municipiului Arad la titlul de Capitală Europeană a Culturii 2021.
ARAD. Jurnalul meu virtual 3Carmen Lidia Vidu (35 de ani) a devenit cunoscută pentru spectacolele de teatru experimental, duse pe cele mai importante scene din România. Este o voce unică pe scena românească, fiind primul regizor din România care a combinat cu succes videoproiecţiile şi mijloacele specifice filmului cu prezenţa live a actorilor.
Carmen Lidia Vidu este câştigătoarea Premiului Gopo pentru cel mai bun scurtmetraj documentar în 2015 şi a primit, în luna august, Titlul de Excelenţă în Artă dramatică, decernat de Primăria Municipiului Arad.
Credit foto: Dani Ioniță
ARAD. Jurnalul meu virtual 2