8 AUGUST 2015
A venit august, parca prea repede, nu am apucat sa scriu ceva despre zilele de naștere ale unor personalități legate de muzică, m-am decis totuși să scriu aici ceva, dar știrile unor agenții de presă îmi trec pe la ureche precum niște gloanțe … Nu mă voi concentra asupra lor, dar nu le pot nici ignora…Așa că am decis să realizez (așa cum am mai făcut-o de câteva ori) o salată de știri pentru bucureșteni… Prima știre era legata de ziua de naștere a lui Paul McCartney , era în iunie, deja suntem în august (nu am apucat ssă scriu la timp…iar timpul a trecut…totuși…
    …caut o inregistrare pe YOU TUBE cu Paul McCartney…Am gasit ceva postat pe 12 decembrie , 2012…
   Dacă am putea să facem nemuritori pe idolii generației noastre, cu siguranță că Paul ar fi unul dintre ei.  LA MULȚI ANI, Paul !  Deși este august…Ar trebui să ajungi totuși și în România !
     A doua zi de naștere despre care nu am reușit să scriu  era a lui Mike Jagger…Știu…nu pot obține satisfacție că nu am scris la timp despre … Deci mă voi adresa lui…și o voi ruga să îți transmită ea :
https://youtu.be/RcZn2-bGXqQ  (o postare tot din 2012)   Terminasem studenția la Iași și un coleg și bun prieten, care trebuia să plece în Germania, avea un bilet la Costinești; l-am preluat și a fost șansa vieții mele ca să înteleg ce însemna Costineștiul anilor de dinainte de 1989 pentru studenții (și tinerii din România). Un coleg de căsuță și-a întâlnit iubirea vieții lui și au plecat împreună de la Costinești, apoi mi-a scris că s-au căsătorit.   Urmăresc emisiunile extraordinare de vineri noaptea realizate de Andrei Partoș (și am urmărit și confesiunile sale legate de Costinești când a fost invitat la Realitatea TV).
   Nici lui Andrei nu am reușit să-I spun LA MULȚI ANI la timp! Dar, oricum, ziua lui de naștere a fost mai aproape de ziua în care scriu. Găsesc o înregistrare pe YOU TUBE care se lasă cu foc de artificii și cu LA MULȚI ANI !
     LA MULȚI ANI, draga Andrei ! Să ajungi să realizezi ediția 1000 , apoi 2000, apoi 3000 ș.a.m.d. a nemuritoarei tale emisiuni de vineri noaptea!   Sper să ajung într-o zi să pot realiza un interviu cu tine. Dar până atunci …   …aici ar trebui să întrerup textul meu fiindcă evenimentele  lumii se petrec fulgerător și nu pot să nu fac o inserție de știri :

Criza din Grecia: Bursa de la Atena se redeschide luni, dupa 5 saptamani de pauza. Sunt asteptate pierderi masive (HotNews.ro)

Membrii legendarei trupe Smokie, care vor concerta duminică seară la Zalău, au declarat că au întotdeauna un sentiment special când vin în România, acesta fiind legat și de modul cum românii acceptă formația britanică. (Agerpres)

Britain and France urge EU-wide action on Calais migrant crisis

LONDON – Britain and France on Sunday urged other European Union states to help them tackle the growing crisis in northern France caused by thousands of migrants seeking to make illegal and dangerous crossings into England. (Reuters)
Adrian Dennis a remporté pour la deuxième fois en trois ans les prix du photographe sportif de l’année et Sports Folio lors des récompenses annuelles décernées par l’association des journalistes sportifs du Royaume-Uni. (AFP)
Biden for president? Allies mulling Clinton challenge
WASHINGTON (AP) – Vice President Joe Biden’s associates have resumed discussions about a 2016 presidential run after largely shelving such deliberations while his son was sick and dying earlier this year. But Biden has yet to tell his staff whether he will run or personally ask them to do any planning for a potential campaign, according to several people close to the vice president. Recent conversations between Biden’s associates and Democratic donors and operatives have led to speculation that Biden will challenge front-runner Hillary Rodham Clinton for the party’s nomination, and individuals close to Biden have started looking into the options that might be available to him if he were to run, such as potential staff in Iowa and the filing deadlines for entering the Democratic field. (AP)    mircea-baniciu1     …dar aici voi întrerupe salata de știri fiindcă este încă vară , Mircea Baniciu și-a aniversat și el ziua de naștere în urtmă cu două zile…îmi amintesc că în 1987 plecam împreună de la un festival de muzică folk din Bârlad, povestise atunci care a fost cel mai groaznic drum cu trenul al trupei Phoenix, l-am revăzut pe Mircea peste ani, în culisele de la OM BUN, făcusem un interviu cu el pentru o publicație americană…LA MULȚI ANI, Mircea !
 Să ne bucurăm cu toții că Paul, Mike, Andrei și tu ați avut vara aceasta zile de naștere, să ne bucurăm ca încă este vară, iar – cine poate – se duce la țară…să fugă din București…de canicula care a fost și care…se zvonește…va mai veni:
                                       Ioan Iacob