received_1679302335622859Nu am crezut niciodată că ceea ce se întâmplă în filme (sau în cărţi) mi se poate întâmpla şi mie, întro zi, în realitate! Când am văzut fotografiile de la cununia civilă din Elveţia, primite pe neaşteptate, de la fiul meu, Mihai, trimise de pe e mailul Adrianei (acum soţia sa “cu acte în regulă”! ), mi-a venit să plâng; ştiam că Mihai şi Adriana urmează să aibă cununia civilă, apoi cea religioasă şi nunta în România…Iată explicaţia trimisă de Mihai azi:       
     “ Dragă tată, îţi scriu de pe e mailul Adrianei, al meu are ceva probleme. Avem noutăţi, din
cauza faptului că nu avem vacanţă şi că este multă hârţogărie de făcut pt cununia civilă, am făcut aici, în Elveţia, cu câţiva prieteni de la spital. Îţi trimitem câteva poze. Tre să ne vedem când venim. Pe undeva pe 20-21, dar îţi spunem când ajungem.
                                                                      Cu drag, Mihai si Adriana “
    Acum “faptul s-a comis”, Mihai şi Adriana s-au cununat civil în Elveţia (unde s-au stabilit), iar la sfârşitul lunii august vor veni în România pentru o nuntă ca în poveşti !
    Sunt sigur că şi părinţii Adrianei sunt fericiţi şi emoţionaţi, că şi naşii “viitorilor miri” sunt la fel…Sunt sigur că şi Livia (din cer, fiindcă soţia mea – în urma unei boli necruţătoare  a murit în 2006, în braţele lui Mihai) se bucură pentru fiul nostru…
    Să sperăm că într-o zi “hârţogăria pentru cununia civilă din România” se va diminua, astfel ca părinţii să poată fi alături de evenimentele fericite ale copiilor lor, să sperăm că ne vom mai naşte încă o dată ca să putem “beneficia” , într-o altă viaţă, şi noi de…
     Felicitări, Mihai şi Adriana, să fiţi fericiţi şi să vă dea Dumnezeu casă de piatră şi multă sănătate. Că restul sunt trecătoare…
                                    Ioan Iacob        
IMG-20150711-WA0008 received_1679302325622860 received_1679302342289525