Muzicianul leton Mischa Maisky, supranumit “Paganini al violoncelului”, îl numără pe Adrian Naidin printre cei mai talentați dintre ucenicii săi. Regizorul grec Mihalis Kakogiannis a fost inspirit de muzica lui Naidin, muzică ce i-a sedus și pe producătorii de la Voltage Production şi Bona Fide Productions din Statele Unite ale Americii, care au inclus “cânticele” sale pe coloana sonoră a filmului “The Necessary Death of Charlie Countryman”, peliculă care s-a turnat în primăvară lui 2012 în România, un proiect al actorului american Shia LaBeouf.

Iată ce ne povestește Adrian Naidin despre întâlnirea sa cu producătorii americani:
“Ajungând mai târziu la masă mi-a făcut cineva cunoştinţă cu Moby.” spune Adrian Naidin. “Şi eu zic, mă prezint: Adrian Naidin. Apoi… da’ cine e Moby!! Nu ştiam cine e…. Păi ştii e cel care compune, care e din America …. Apoi m-am dus acasă şi l-am ascultat. Mi-a plăcut foarte mult ce compune şi speram să îi placă şi lui ce compuneam eu. Aşa a fost întâlnirea. S-a uitat la mine, aşa, şi mi-a spus: ‚Mă, noi vrem şi clasic, dar vrem să fii şi nebun’ adică să poţi să ieşi din clasic oricând, să cânţi altceva.’ Și eu le-am zis: eu chiar asta fac”.

articol intreg

naidinoscar