“ Pătrunşi de acest spirit al lui Dumnezeu vom merge în lumină ! “,
afirmă părintele Anton Ghiuzan, administrator la Casa de odihnă a Arhiepiscopiei Romano-Catolice din Sinaia

Dintr-o convorbire recentă, înregistrată la Sinaia cu părintele ANTON GHIUZAN, administrator la Casa de odihnă a Arhiepiscopiei Romano Catolice, am selectat câteva secvenţe pentru cei ce sărbătoresc Paştele catolic:

Imagine JPG„ Am avut marea onoare şi totodată cred că este un har din partea lui Dumnezeu ca să am câteva întâlniri personale cu Sfântul Papa Ioan Paul al II-lea, în vara anului 1984. Am avut trei întâlniri oficiale cu Sfântul Părinte. Am fost doi preoţi din România , am fost cu părintele Mihai Dascălu, în acel moment eu eram vicar capelan la Biserica Sf. Tereza din Bucureşti.
Vă ofer o imagine cu Sfântul Părinte şi cu noi, cei doi preoţi, tineri atunci, din România. Nu ne pregătisem în mod deosebit, dar aveam cu noi ceva artiyanat şi imaginea unei mănăstiri din România. Am discutat câteva minute, ne-a întrebat de unde suntem, ştia sigur despre România şi despre Arhidieceza de Bucureşti. Ne-a dat binecuv\ntarea şi apoi, ştiind italiana, am devenit câteva clipe interpret pentru Sfântul Părinte, care a discutat apoi şi cu o doamnă din Bucureşti.
Au mai fost şi alte audienţe generale, dar nici una nu a fost de intensitatea celei din 1984. Sigur că atunci nici nu ne puteam gândi la vizita Papei Ioan Paul al II-lea în România.
Ceea ce pentru oameni este imposibil, pentru Dumnezeu nu este imposibil!
Trebuie să ne deschidem larg inima pentru a primi darul, harul lui Dumnezeu şi de a răspunde chemării pe care Dumnezeu ne-o adresează. Lăsându-ne pătrunşi de acest spirit al lui Dumnezeu cu siguranţă vom merge pe calea cea dreaptă, vom merge în lumină ! “

Ioan Iacob

