laurian stanchescuPe 23 februarie, ora 10 am fost invitat în Parlament, la Cabinetul domnului deputat Bogdan Ciucă, pentru a scrie Expunerea de motive privind proiectul meu, „Ziua Naţională Brâncuşi,” astfel ca 19 februarie, ziua de naştere a lui Constantin Brâncuşi, să fie celebrată oficial în România, ţara de naştere a artistului. Am dictat pe loc textul Expunerii de motive domnului Marius Epure, consilier parlamentar la Cabinetul domnului deputat Bogdan Ciucă, urmând să înceapă procedura legislativă în Parlament pe ideea şi proiectul meu. Am fost însoţit de domnul Lucian Curelariu, fotoreporter la ziarul „Puterea.” Menţionez că această idee şi proiect îmi aparţin în totalitate, făcând subiectul unor apariţii în presa naţională şi locală încă din 19 ianuarie 2015. Consider că nemenţionare numelui meu în Comunicatele de Presă date de Preşedintele Camerei Deputaţilor, Valeriu Zgonea este un furt intelectual, denotă absenţa unor precepte morale şi cer recunoaşterea paternităţii acestei idei naţionale.

Laurian Stănchescu,

Membru titular, Uniunea Scriitorilor din România, Preşedinte,

Fundaţia „Ideea Contemporană”

laurianstanchescu@yahoo.com

Tel. 0729.556.238

