imagesCelebrul lant de cafenele Starbucks va include în meniu şi produse de tip fast-food. Compania îşi propune ca localul să fie asociat şi cu un prânz pe fugă, nu numai cu savurarea unei cafele şi a unei brioşe. Lanţul american de cafenele îşi propune să îşi crească vânzările prin diversificarea meniului cu mâncare de tip fast-food, intenţionând să atragă mai mulţi clienţi, mai ales după-amiaza şi seara, relatează USA Today. Planul de extindere a venit după ce, în aprilie, Starbucks a scos la vânzare o ăserie de sandvişuri şi salate, cum ar fi sandviş cu carne de curcan, sandviş vegetarian sau salată cu orez brun. Directorul financiar al Starbucks, Troy Alstead, a precizat că una din trei cumpărături din Statele Unite se referă la mâncare, cei mai mari consumatori fiind adolescenţii, al căror număr a crescut substanţial în ultimii ani. Astfel, introducerea produselor de tip fast-food va creşte vânzările, cu atât mai mult cu cât firma a achiziţionat recent lanţul de patiserii La Boulange. Alstead a adăugat că Starbucks lucrează la un program care să-i convingă pe clienţi să îşi cumpere şi ceva de mâncare alături de celebra cafea. De asemenea, produse mai gustoase şi mai diverse ar putea atrage noi consmatori, a mai menţionat acesta. Compania vrea să îşi crească veniturile prin fast-food, aşa cum lanţurile McDonald’s şi Burger King au început să ofere specialităţi din cafea din ce în ce mai diversificate.